En Lördag som jag inte hatar

Hej på er allihopa!
Idag är det officiellt helg, ja, det är ju Lördag. Både Hanna och jag har haft väldigt svårt med helgerna och tyckt att de varit såå tråkiga. Men idag blir det andra bullar. Vi ska ha lite kalasmys för våra närmaste vänner, både Hanna och jag har ju fyllt år så vi tyckte att det kunde vara något att fira. ;)

Det är dock inte förrän ikväll så fram till dess ska jag nog sysselsätta mig med att göra ett armband. Var inne på Panduro och införskaffade mig ett litet "startkit", sånt är alltid en bra räddning att ha hemma när allting blir alldeles för tråkigt.

Jag tänkte även ta mig en sväng ner till Friskis&Svettis, jag ska nämligen ha två skolpass, vikariera och även leda mitt eget pass, några gånger fram över. Så jag vill ju vara påläst. ;) Sen är det alltid härligt att bara lyssna på dansmusik och köra loss i en stor sal med speglar, helt för sig själv.

Hanna och jag ska ju förstås också strosa runt i mataffären, inhandla det vi behöver till kvällen.

Ha en fin Lördag.
Kramar från oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0