Provresultat :)

Kära läsare!

Nu har jag testat ChiSan under ca: 2 vackors tid:) Och här kommer resultatet:


Fungerade ChiSan som Du hade tänkt dej?

Ja! ChiSan höll precis vad den lovade. Jag blev piggare dessa dagar som jag tog/tar ChiSan. Jag orkar helt enkelt mer när jag har tagit ChiSan. Och eftersom jag vet att jag blir extremt trött mellan 11 och 14 (cirka) så har jag satt in en dos ChiSan strax innan 11. Ibland även senare på eftermiddagen om jag har behövt det.

Hur tycker Du att ChiSan smakade?

Smaken är som baken;) delad. Själv tyckte jag att smaken var riktigt äcklig. Första gången jag tog ChiSan blev jag mer eller mindre chokad över att det smakade så illa. Men jag blev van snabbt, och hittade mina knep för att kunna ta en dos utan problem:)
Om jag ska beskriva smaken så skulle jag nog tänka "Mosade blommor". Haha;D Vet inte varför men det smakar lite bättre om jag tänker så. För då är ju inte själva innehållet så äckligt. Tänk Blommor:)

Rekommenderar Du ChiSan till andra?

Ja, absolut! Om du har tillfälliga problem med trötthet.
Vid tillfälliga problem av trötthet så rekommenderar jag ChiSan, men om problemen fortsätter så ska du kontakta din vårdcentral. Det kan ju vara så att du tillexempel har Järn-brist, och därav har problem med trötthet. Eller så kanske du har vitaminbrist eller något liknande. Så ring o hör med din vårdcentral.
Ett annat tips är att se över dina sovrutiner, det kan också ha en stor inverkan på hur du känner av och inte känner av trötthet under dagen.

Sammanfattning:

Vid tillfällig trötthet är ChiSan super bra.
Den gör dig piggare och du orkar lite mer.

För smaken får den : 4 (av 10)
Den både luktar och smakar illa.

Men i helhet får den : 10 (av 10)
Den fungerar precis som den lovar att den ska göra.
Den håller måttet helt enkelt.

REKOMMENDERAS!
Shi San 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0