Har ni tänkt på mjölkpaketen?

På mjölk- och yoghurtpaketen står det ju alltid något på baksidan och under en tid har det funnits en bild+text som jag verkligen tagit till mig. "Recept på en usel dag", känner ni igen? Det stämmer så väl in på mig, det de skriver där: "1.Sov på tok för lite. 2. Hoppa över frukosten. Sen kan du lita på; Att bussen kör ifrån dig. Att alla är dumma och fula. Och att du haft smartare dagar i ditt liv". Jag blir ganska exakt sådär när jag inte sovit ordentligt och inte ätit ordentligt. Världen färgas ganska drastiskt till gråsvart när den borde vara full av liv och färg. Så glöm inte maten, sömnen och rörelsen. Det är de tre viktigaste sakerna för att välmåendet ska hållas på ytan. 

Håll i er, stormen tröttnar också efter ett tag. 
Marielle
 


Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Hej!

Självklart kan jag hjälpa mer med designen!!!

Tar dock ca 100kr för detta, beroende på hur avancerat liksm. Om det känns okej kan du maila min din msn (om du har?) så kan vi fixa det på en kväll...?



/ M

2009-12-03 @ 08:52:32
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Natta

Du har så rätt i det du skriver! Just nu är det det enda vi hinner med känns det som, mat, sömn och lite rörelse. Och tack för att du lovebombar mina barn så! Du är världen bästa! Och du kommer att vara så viktig för dom när dom växer upp, med dina tankar, erfarenheter och ditt hjärta! Puss & kram

2009-12-03 @ 18:15:11
URL: http://nattsingen.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack så hemskt mycket! dina ord värmde och gjorde mig glad! kram

2009-12-05 @ 00:07:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0