De vita pepparkakorna... :)

Hoppas att ni haft en skön jul. Om jag inte minns fel skulle jag stoppa in lite bilder på de vita pepparkakorna jag skulle baka, så de kommer nu, på efterkälken ;)

Syster och systerdotter (ca 1 månad gammal) kom över för att göra mig sällskap den dagen, vi kontsaterade nog att vi inte kunde förstå själva grejen med de vita pepparkakorna, varför de ska vara så speciella. Eller jo, på ett sätt kan jag förstå, det måste ju vara som "vanliga" pepparkakor är för oss.. Det liksom tillhör julen. Hur som helst så tycker iaf att det var fint att blanda de bruna och vita pepparkakorna, så jag behöll några själv av de som skulle till Hannas mamma.

Imorgon är det sista dagen på det här året... Vad ska ni hitta på?



vita och bruna pepparkakor.


förpackade och klara att åka hem till Hannas mami.


Take care out there!
/Marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0